utorok 15. júna 2010

Vážení, nezdá sa vám nespravodlivé, že každý večer keď prídem domov si mám prečítať ako odmenu za celý deň vaše urážky, obvinenia už nielen seba, pracovníkov úradu, poslancov, ale i lekárov? Pri predaji polikliniky sa postupovalo v zmysle predkupného práva lekárov s cieľom, aby sa zachovali ambulancie, ale hlavne, aby sa poliklinika zrekonštruovala. Alebo tam malo byť radšej čosi iné?Alebo mala nevydarená budova ďalej chátrať? Myslím, že je lepšie keď pacienti majú bližšie od obvodného lekára k nemocnici a ďalším vyšetreniam. Na kaštieľ boli dva posudky. Jeden za 5,6 mil. korún bez zohľadnenia stabilizačných, statických, odvodňovacích a izolačných úprav. Druhý bol za 13,8 mil.korún s týmito prácami. Po množstve rokovaní s majiteľom a znižovaním jeho požadovanej ceny sa cena ustálila na 10,5 mil.korún, čo je približný priemer medzi obidvoma posudkami. Ak by sme kúpu neuskutočnili kaštieľ by sa už nikdy nezrekonštruoval. Myslím, že toto by bola tragédia. Rovnako by bola tragédia, keby sme nerealizovali množstvo projektov a neusilovali sa, aby do Sniny prišli milióny eur, pretože ako som už spomínal, táto šanca sa už historicky nezopakuje.

Preto chodím do Bratislavy, aby som včas získaval informácie, skôr ako sú na internete o pripravovaných výzvach, aby sme boli včas s projektmi pripravení. Takže je to počnúc ministerstvom financií, cez ministerstvo životného prostredia, ministerstvo výstavby a regionálneho rozvoja, implementačnej agentúry až po agentúry na spracovanie projektov. Usilujem sa naďalej, aby do tabuliek schválených projektov mohli pribudnúť ďalšie.

1 komentár:

  1. Ahojte všetci, strašilo ma toľko spoločností, ktoré tvrdili, že sú skutočnými veriteľmi, ale všetko moje úsilie vyšlo nazmar, stratil som viac ako 3 500 eur za falošných veriteľov, ktorí tvrdia, že nie sú. Pokiaľ mi môj priateľ nepredstavil správneho veriteľa, ktorého som kontaktoval, a úspešne som od neho získal pôžičku len za 48 hodín, odporučil by som každému, kto hľadá pôžičku bez obáv, aby ho kontaktoval prostredníctvom e-mailu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    OdpovedaťOdstrániť