nedeľa 25. júla 2010

Poslanci kontrolovali prevod pozemku, pochybenie nenašli

Za celé roky dostali stovky ľudí v Snine pozemky na výstavbu domov, garáží, stovky sa stali vlastníkmi novopostavených bytov. Ja za celé toto obdobie som nezískal ani jeden byt, ani jeden m2 pozemku. Pán Bončík získal teraz diskutovaný pozemok. Získal ho osvedčením, ktoré som podpísal. Mestu nevznikla žiadna škoda, pretože pozemok nikdy nebol na liste vlastníctva mesta.

Kontrolnú komisiu som si nevymyslel ja, ale vznikla schválením v mestskom zastupiteľstve poslancami. Rovnako tak ako poslanci schválili napríklad odpustenie nájmov, či menovanie do funkcie riaditeľa kultúrneho strediska, ktorý vzišiel z výberového konania.

Skúste popátrať po škodách a nedostatkoch, alebo úspechoch ktoré sa udiali minulé volebné obdobie, keď som nebol primátor.

Biobazén už otvorili, vo Veľkom Krtíši

Naozaj Rybníky mali byť hotové do začiatku augusta. Ak chceme byť len trošku objektívni, musí sa uznať, že keď neustále prší, zemné roboty sa robiť nedajú. Ak sa chce rekonštrukcia urobiť kvalitne, musí sa dodržať nevyhnutný technologický postup.

Pôvodné náklady sa zvýšia o 129 067 eur, pretože po odkrytí dna bazéna boli rozvodné potrubia vo veľmi zlom stave a museli sa vymeniť.

Výzva na predloženie ponuky na mobilný skiaskopický RTG prístroj

Výzva svedčí o tom ako sa príkladne staráme o nemocnicu, ako možno len málo miest.

Priorita mesta – úradníci alebo občania?

O akom predaji plavárne hovoríte, keď mesto plaváreň nikdy nemalo. Tak ako sa nám úspešne podarilo získať peniaze na doteraz viac ako 20 projektov a začali sme s rekonštrukciou Rybníkov, námestia, škôl, atď. , čoskoro sa nám podarí začať s výstavbou krytej plavárne. V súčasnosti prebiehajú nevyhnutné schvaľovacie a vyjadrovacie procesy k stavebnému povoleniu.

Budova mestského úradu sa rekonštruuje predovšetkým kvôli energetickým úsporám pretože dnes tak robí každý. Rekonštrukcia budovy predchádzala rekonštrukcií námestia. Rovnako sme k rekonštrukcií a úprave fasád vyzvali všetkých majiteľov nehnuteľností na námestí. Niektorí už našu výzvu akceptovali. Ak by sme nezrekonštruovali budovu mestského úradu, všetci by hovorili, nech tak urobíme najskôr my.

Chodník na Komenského po rokoch dokončili

Došlo by aj na rekonštrukciu týchto chodníkov, pretože v Snine plošne rekonštruujeme kilometre chodníkov a mestských komunikácií. Myslím, že niet na Slovensku mesto, kde by sme nenašli rozbitý chodník alebo cestu. Samozrejme ďakujem za každú dobre mienenú pripomienku a postreh.

Začiatok revitalizácie námestia v Snine

Od podania projektu trvalo rok a dva mesiace mojej roboty i roboty úradu, kým sme mohli minulý týždeň začať s rekonštrukciou námestia. Predĺženie začatia bolo z dôvodu dlhotrvajúceho procesu verejného obstarania, kvôli tomu, že sa v jednom kuse odvolávali

neúspešní uchádzači. Mimochodom z 3 miliónov eur ( 90 mil. korún) sme vysúťažili cenu o 18 mil. korún nižšiu.

V mestskom bazéne v Snine sa droguje

Tento dlho diskutovaný bazén nefunguje už viac ako 30 rokov. Naozaj podľa projektantov v ňom niet čo opravovať. Jednoduchšie je postaviť nový (rekonštruujeme však Rybníky).

Môj návrh je využiť tento priestor pre športové aktivity. Napíšte mi, čo by tam malo byť.

Sninské rybníky – nekonečný príbeh a eurofondy

„V roku 2010 mesto žiada o ďalšie peniaze z Európskej únie na Rybníky, kde sa v minulosti podľa pána Milovčíka preinvestovalo už 100 miliónov korún. Je vidno aj výsledok? Občania si to asi nemyslia.“

Tiež si nemyslím, že za minulého vedenia bolo na Rybníkoch vhodne a dobre preinvestovaných 100 miliónov korún.

V Snine nevedia používať skener, informácie nepošlú

Pracovníci vedia používať skener, ale na to,aby denne skenovali dokumenty o ktoré žiadate by sme potrebovali nového zamestnanca. Žiadané posudky (cca 70 strán) sme na žiadosť p. Sninského poslali do Londýna na ním uvedenú adresu. Z uvedenej adresy nám s údivom telefonovala pani, že prečo jej posielame ňou nežiadanú poštu. Prosím teda, kto chce akékoľvek informácie o zmluvách, posudkoch, atď., na právnom oddelení si môže vyžiadať v zmysle zákona čokoľvek.

1 komentár:

  1. Ahojte všetci, strašilo ma toľko spoločností, ktoré tvrdili, že sú skutočnými veriteľmi, ale všetko moje úsilie vyšlo nazmar, stratil som viac ako 3 500 eur za falošných veriteľov, ktorí tvrdia, že nie sú. Pokiaľ mi môj priateľ nepredstavil správneho veriteľa, ktorého som kontaktoval, a úspešne som od neho získal pôžičku len za 48 hodín, odporučil by som každému, kto hľadá pôžičku bez obáv, aby ho kontaktoval prostredníctvom e-mailu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    OdpovedaťOdstrániť