sobota 4. septembra 2010

Predvčerom prebehla médiami správa, že ministerstvo dopravy ušetrilo pri elektronickom verejnom obstarávaní cca. 400 tis. eur. Snina vo verejných obstarávaniach ušetrila 1 587 644 eur, ako vyplýva zo zoznamu, ktorý sme uverejnili na stránke mesta. Nemôže to nevidieť len slepý a zlomyselný. Rovnako ako to, čo sa v Snine všetko robí. Robí sa všade : chodníky, cesty, Rybníky, námestie, školy, atď. Dookola niektorí píšete, že sa nerobí nič. Nič sa tu nerobilo predchádzajúce štyri roky. Pri tom ničnerobení sa však chýb urobilo dosť. Od nevýhodného odpredania Domu s opatrovateľskou službou na Sídlisku I., cez hrozbu vrátenia 100 mil. sk za priemyselný park, nevyužitia možnosti podania projektu na krytú plaváreň, spackanú implementáciu rekonštrukcie ZŠ. Študentská, až po nekvalifikovanú výpoveď náčelníkovi mestskej polície s ktorým sa dodnes musíme súdiť. Snažím sa to nevyťahovať, pretože každý problém sa rieši v danej dobe a za daných podmienok. S odstupom času sa samozrejme mnohé veci môžu javiť úplne inak. Napríklad ako sa Vám javia 90-te roky.

Po štyroch rokoch som sa vrátil preto, aby som mohol v každej oblasti v ktorej sa dalo vyvíjať aktivity tak, že dnes máme schválených 25 projektov a pokračujeme ďalej. Toto niektorí z Vás nevidia. Vidia len kauzy a podvody, ktoré v skutočnosti kauzami a podvodmi nie sú. Myslím, že je jasné o čo tu ide. Opakujem, môžete sa prísť presvedčiť na úrad, otvoriť a pozrieť si hocijakú zmluvu či faktúru. Dvere sú otvorené, nemáme čo skrývať. Avšak, keď som Vás pozval na stretnutie prišlo asi 10 ľudí. To, že ste 2 hodiny pred začatím napísali, že termín je nevhodný bola naozaj nevydarená výhovorka. Termín som oznámil týždeň vopred, mohli sme sa hneď dohodnúť na inom. Ak máte stále záujem dohodnime sa na ďalšom stretnutí.

1 komentár:

  1. Ahojte všetci, strašilo ma toľko spoločností, ktoré tvrdili, že sú skutočnými veriteľmi, ale všetko moje úsilie vyšlo nazmar, stratil som viac ako 3 500 eur za falošných veriteľov, ktorí tvrdia, že nie sú. Pokiaľ mi môj priateľ nepredstavil správneho veriteľa, ktorého som kontaktoval, a úspešne som od neho získal pôžičku len za 48 hodín, odporučil by som každému, kto hľadá pôžičku bez obáv, aby ho kontaktoval prostredníctvom e-mailu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    OdpovedaťOdstrániť