streda 28. júla 2010

Pán Copak a niektorí ďalší. Akým právom a dokedy chcete mňa a mestský úrad očierňovať, obviňovať a urážať? Takéto silné urážky by si už možno vyžadovali aj právne kroky.

Je jasné, že vaša zlomyseľnosť už prekročila hranice. V čase, keď mnohé mestá a obce si nevedia rady s krízou, v Snine je nebývalý stavebný ruch. Ak by vaša zlomyseľnosť nezakrývala objektivitu, mohli by ste vidieť, že sa v Snine intenzívne robí na mnohých miestach. Asi zbytočne vám budem pripomínať, koľko škôl a školských zariadení rekonštruujeme, že sme minulý týždeň začali s rekonštrukciou námestia, že na mnohých miestach budujeme nové chodníky a cesty, že rekonštruujeme Rybníky a sme pred rekonštrukciou Družby a kaštieľa, strediska recyklácie biologického odpadu, separovaný zber odpadu, čistiacu techniku pre VPS, atd. , všetko za neuveriteľných takmer 15 mil. Eur a že sa snažíme tak ako len málokto na Slovensku robiť, čo možno najobjektívnejšie elektronické obstarávania a že sa nám v mnohých prípadoch darí radikálne znižovať ceny (nepochopil to zrejme pán Evald Štofík, preto ho vyzývam, aby si našiel čas, keď mu ochotne ja, pani prednostka, kontrolór, vedúca oddelenia výstavby, alebo ktokoľvek, vysvetlíme rozdiel medzi 5 % spolufinancovaním, ktoré sme mohli v rámci danej výzvy dostať a 40% dofinancovaním, ktoré, ak chceme dokončiť celé námestie, musíme prefinancovať. V konečnom dôsledku nie že sme navýšili, ale verejnou súťažou sme o 18 mil. Sk znížili cenu z pôvodných 90 mil. Sk na 72 mil. Sk).

Rovnako chcem požiadať Vás, pán Copak, aby ste prišli na úrad (nemám žiadne čakacie doby, ani poradovníky), aby som Vám ukázal originály znaleckých posudkov, ktorých kópie sme Vám poslali do Austrálie na Vami uvedenú adresu, (rovnako ako p. Sninskému do Londýna). Urobili sme tak zatiaľ aj bez súhlasu spracovateľov. Mimochodom p. Copak, ak ste naozaj tak pracovne vyťažený, že nemôžte prísť na úrad po to, čo žiadate, nechápem prečo tu dookola píšete, že chcete posudky. Nebolo by jednoduchšie raz prísť na úrad a preštudovať si všetko čo vás zaujíma? Je vás v skupine 1600, ale asi desiati tu píšete a Vy ste jediný, ktorý prišiel so žiadosťou o posudok. Takže aký poradovník Vám treba? Ste prvý v poradovníku.

Pán Alexander Sura asi nevie, že vo funkcií by som bol 20 rokov vtedy, keby som nebol vystriedaný v roku 2002 – 2006, keď sa v Snine už mohlo a neurobilo naozaj nič. Keď som sa vrátil do funkcie v roku 2007, chytili sme sa šance pripravovať, podávať a realizovať projekty. Celý proces je dlhodobý. V jazyku športovo-terminologickom, ktorému určite rozumie aj Pán Sura, to znamená, že víťaznému zápasu musí predchádzať dlhodobý, poctivý a kvalitný tréning. Projekty nemajú a nemôžu mať súvis s voľbami, pretože príslušné výzvy a ich vyhlásenia závisia výlučne od vlády SR a EÚ.

Naozaj ma nebaví do nekonečna vysvetľovať, že kaštieľ nikdy nebol mestský. Ak nám nie je ľahostajný jeho osud a chceli sme, aby na jeho rekonštrukciu prišlo 2,3 mil. Eur, museli sme ho dostať na list vlastníctva. Rovnako ma nebaví do nekonečna vysvetľovať, že sme nikdy neboli vlastníkmi, ani sme nikdy nepredali budovu na autobusovom nástupišti, ani žiadnu plaváreň. Klzisko bola asfaltová plocha s mantinelmi, na ktorej sa len ťažko udržal aký – taký ľad, aj to iba v najkrutejších mrazoch. Robím všetko pre to, aby sme umelú ľadovú plochu súbežne s rekonštrukciou Rybníkov urobili na Rybníkoch v nepodarenom bazéne tiež cez eurofondy s Ukrajinou.

Nebudem veci pravdepodobne viac komentovať , pretože vidím, že sa tu, česť výnimkám, nediskutuje, neakceptujú sa argumenty, len sa všetko dehonestuje, pretože idú voľby a toto sa žiaľ v Snine opakuje cyklicky.

2 komentáre:

  1. no tak na tu kopu kritiky ktoru ste dostali Vam sem dam pochvalu :) pekny clanok a len tak dalej s pracami na vynoveni/obnoveni nasho mesta

    inak len tak na okraj ten erb na mestkom urade je bohovsky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojte všetci, strašilo ma toľko spoločností, ktoré tvrdili, že sú skutočnými veriteľmi, ale všetko moje úsilie vyšlo nazmar, stratil som viac ako 3 500 eur za falošných veriteľov, ktorí tvrdia, že nie sú. Pokiaľ mi môj priateľ nepredstavil správneho veriteľa, ktorého som kontaktoval, a úspešne som od neho získal pôžičku len za 48 hodín, odporučil by som každému, kto hľadá pôžičku bez obáv, aby ho kontaktoval prostredníctvom e-mailu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    OdpovedaťOdstrániť